sobota, 13 września 2014

Leeeczeeeeeenieeeee, żesz kurka!!!

Mam dość!!!
Aha, dół posta oglądasz na własną odp. Ja za każdym razem podczas zmiany opatrunku ODPADAM - mdłości, poty - no mdleję jak jakaś dzidzia.
Podczas mojego leczenia byłam u PIĘCIU!!! szanownych panów chirurgów. Jakaś doopa blada, każdy mówi co innego! Jeden miszczu w zeszły piątek zdjął mi dren.
Do "wtedy" było fajnie, rana sucha, zrastało się w  "miarę majtek"
Miniony tydzień, to jakaś poracha!!! rana się rozlazła, mogę robić NIC, jeden z magików chirurgów zdjął mi kilka szwów.... żeby się rana rozeszła, bo "zakaził się krwiak" i żeby sobie wypływało.... a w dooopie z nim!!! krwiakiem i chirurgiem z.... lux medu. Teraz, w zależności od tego, co luxmedowy KONOWAŁ  nakaże albo chodzę na zmiany opatrunku codziennie albo robię to sama (wtedy tracę przytomność)
JEST TYLKO GORZEJ!!!)
Od dziś się zawzięłam (uległam promocji) Byłam na dzikich zakupach w APTECE hi hi hi...!!!
Najbardziej frapuje mnie to cuuudo w sreberku na dole fotki. Słyszałam. Biegam w skarpetkach ze sreberkiem, może dzięki wynalazkowi dziura zniknie.
Opończa - takie mam wrażenie, źwaaaa, niech ogarnia martwicę, ropę, zakażonego krwiaka!!! i KONOWAŁÓW Chirurgów. Chociaż oni podczas zmiany opatrunku są ok. Pielęgniarki robią TAKIE miny na widok dziury.... jak by im kto w kieszeń narobił. Ta wczorajsza miała minę słabszą, jak pani "pacjentka" z Piaseczna. Chirurg kończył z nią "procedurę", ja myślałam, że to  "piguła" ale byłam .... pod dużym wpływem keto a ona  TO, co na fotce poniżej, widziała podczas wypisywania ... recepty... Bo Chirurg taki z NFZ ni ma czasu i ogarnia na zakładkę! Jak kończy wypisywać tony papierów poprzedniemu klientowi, następny już jest szykowany na stole do "obrobienia"




Czy tak, zobaczywszy to pacjentka oczy miała w takim wytrzeszczu jak welon teleskop i wczorajsza piguła (była średnio pomocna, nawet moje czoło się tak nie marszczy) unbeliveble !

Mimo wszystko:


 Szynek vel MEXX ze Skrztatlandu, uważa, że będzie cool. To Zwycięzca ŚWIATA, wie, co mówi!!!

Przed zainstalowaniem siateczki że srebrem było:
Stay tuned... sama jestem ciekawa!!!



     






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz